onsdag, december 17, 2008

Ursäkta, jag är upptagen...

Gårdagen bestod av tenta och jobb, dagen bestod av resande och möte - morgondagen kommer att bestå av sova och resa. Förhoppningsvis är jag tillbaka imorgon kväll - som det är nu har jag inte ens hunnit med att läsa måndagens rss:er...

Anyway, vill man ha något annat att roa sig med kan man kolla in Twinglys lista över Sveriges populäraste bloggar, där jag tydligen kvalar in.

In other news, så kommer jag inte att delta i panelen för Aftonbladets/Bloggportalens Stora Bloggpriset. Jag har inget emot idén som sådan egentligen - jag vill bara inte ha något med Aftonbladet att göra.

Men alltså, åter imorgon kväll - men senast torsdag.

2 kommentarer:

Cripp sa...

Hoppas tentan gick bra! ..och God Jul!

Hanna Wagenius sa...

Cripp; Man tackar! Jag tror att den gick i alla fall - och god jul själv!