söndag, oktober 21, 2007

Mer kalas på vår jord!

Lördag afton spenderades i den kungliga huvudstaden på Magnus Anderssons och Johan Petterssons gemensamma födelsedagsfest. Jag började med att möta Josefine Bonnevier på stan för lite shopping och en fika innan vi tog oss vidare till festlokalen. Vi, Thomas Haraldsson och Gabriel Bergin var först på plats, men lokalen fortsatte fyllas till åtta-halv nio. Födelsedagsbarnen framförde fantaskiskt förtjusande f-alliteration för förvånade festande, Per Johansson har lovat mig ett allvarligt snack om sin kompetens inom knyppling, Josefine Isaksson och jag har funderat juridiskt kring hur det är möjligt att åberopa nöd om man skulle råka skada någon på vägen till toaletten och jag har skakat hand med Johan Hedin, mannen bakom den hårdrocksliberala bloggen Peace, Love and Capitalism. Det är vad jag kallar coolt.

I alla fall kan sägas att det är SKANDAL att sista tåget tillbaka till Uppsala gick 00:11. Jag missade hela resten av natten.

Inga kommentarer: