onsdag, oktober 24, 2007

In all a very strange day...

Jag vet inte hur många där ute som hört talas om mitt hamburgerprojekt, men det gick i alla fall ut på att käka hamburgare till lunch och middag för att se om något hände med kroppen. Det gjorde det inte. Nåväl, under projektets gång besökte jag Studenthälsan för att se vad de hade att säga om saken och fick en remiss till Akademinsjukhuset för att kolla om min ämnesomsättning var normal. Idag var jag där. Har ni varit med om att bli tappad på tre rör blod? Det låter läskigt. Jag trodde jag skulle bli yr och illamående, mycket med tanke på att man inte fick äta något innan, och jag blir gravt illa mående om jag inte får frukost.

Det hände inte ett skit.

Faktum är att jag knappt blev hungrig förrän strax innan proverna skulle tas, så efteråt tog jag mig en kexchoklad. Sen åkte jag hem och sov till två (så väldigt skönt) och nu sitter jag och har mest lite ont i armvecket. Och är hungrig igen, thank god. Därför ska jag gå och tillaga mig lite köttsoppa innan "Hitta hem" börjar på fyran.

Sen vill jag också passa på att gratulera Patrik som är rankad etta i bänkpress i sin viktklass. Keep up the good work!

Inga kommentarer: