söndag, september 16, 2007

Söndag

Jag önskar verkligen att studenthälsan kunde anordna kurser i självdiciplin. Jag skulle nämligen behöva bli lite bättre på det. Idag skulle jag plugga, städa och tvätta, tänkte jag mig. Tvätta är i princip det enda som blivit av, eftersom det gör sig själv om man stoppar in kläderna i maskinen. Annars har jag mest suttit och tråkat. Till och med ätit upp Mababou Premium Dark Raspberry-chokladkakan, fastän den inte var särskilt god. Den smakar lite gammalt, men fan, allt går ner när man inte orkar laga mat.

Igår var det i alla fall party. Någons TV åkte ut (från sjunde våningen...), en och annan stol, men tja, på det hela taget inte så farligt. Jag gick och la mig tidigt (när blev två tidigt?), gick förvånansvärt bra att sova.

För övrigt verkar Rex, Filip pch pappa vilja hänga med mig till Sonata Arcticas konsert den 31 oktober, blir nog skitkul. Vill gärna se om den nya gitarristen håller måttet. Upptäckte inte förrän idag att Jani Liimatainen fått sparken. Chock.

Nej, nu är det fan dags att damsuga.

Inga kommentarer: