söndag, juli 01, 2007

Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Sverige. Har inte alls hunnit allt jag skulle, för jag är verkligen jäääfligt trött. Somnade nämligen fyra i morse, planet var försenat. Det kan jag ta, faktiskt, men jag blev riktigt irriterad när vi inte kom iväg i tid från Arlanda på nerresan. Herregud, det är typ 100 pers som ska på planet, alla ska pass-checkas och så öppnar man tio minuter innan utsatt avgångstid. Idiotiskt. Ja, de kan ha haft något problem som gjorde att vi blev försenade, men de gav ingen förklaring.

Makarska var för övrigt underbart - bortsett från att min kropp inte riktigt hajar det här med temperaturreglering. Säkerligen trettiofem grader varmt varje dag. PUH!

Det enda direkt tråkiga med resan var att min kära mor råkade lämna min kamera på bussen till flygplatsen, samt att Ving inte lyckats lokaliserat den. Bye bye, alla semesterbilder!

Inga kommentarer: