lördag, maj 12, 2007

Inför-stämman-kvällen

Vi har haft inför-stämman-kväll hemma hos Jonas och Andreas nu, det var skitkul! Fick äntligen träffa våra nya styrelsemedlemmar, Lina och Lotta (och henne upptäckte jag att jag faktiskt träffat förr, på ungdomstinget förra året!), och dessutom nya medlemmen Anja. Vi åt tacos, babblade, såg på film och käkade en massa godis och chips. Som ett led i filmerna; andra helgen jag är hos Andreas och Jonas och andra helgen jag ser en film om homosexuell kärlek. Brokeback Mountain kan dock klassas som långt över Imagen You and Me.

Imorse såg vi på Farväl Falkenberg också. Den... sög. Verkligen det värsta jag sett. Efter tjugo minuter - en halvtimme började vi snabbspola.

Anyway, på onsdag är det mot Kalmar som gäller, kvart i elva ska vi infinna oss på stationen. Känns jättebra alltihopa.

För övrigt fyller Karro år idag. Grattis!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack hanna :)
När fyller du år?