fredag, april 06, 2007

Påsklov!

Det känns jätteskönt att vara ledig just nu. Hade feber typ hela veckan, men den verkar ha gått över. Fysikprovet igår bör ha gått tämligen bra, det var inte mitt fel att ostronsåsen brändes fast ikväll och jag har äntligen kommit på vad den där Metallica-låten hette som jag var helkär i för fyra-fem år sedan.

Sandra S har kommit upp, och Marie anländer på söndag om jag förstod det hela rätt. Pulkatävling imorgon. Ska bli jättekul, jag ska så vinna i år!

Cissi är uppe i Junsele, men jag hoppas hon kommer tillbaka snart så att hon får hälsa på lammen. Gosh, miss her.

Det går frammåt med balklänningen också. Tror att vi har mönstret och provklänningen färdig. EEks, studentet, blir nervös. Jaja, det får gå bra. Ska in på juristlinjen i Uppsala, så är det bara. Fatta, chans till utbyte med Harvard. Ja, just det, Harvard. Jag kommer att tjata om det hela lovet. Harvard. Shit.

Inga kommentarer: