måndag, november 06, 2006

På senaste tiden

Känner mig bara så trött för tillfället. Har nog varit lite för mycket resor och fläng samt för lite organisation på min tillvaor, men nu börjar skolan igen, så det blir bra.

Jag har bara så mycket att göra!
Eller.. kanske inte, vid närmare eftertanke. Camebridgeengelskan, mattesidorna, elevrådsmötesprotokollet och så filosofiprov på fredag. Lite julklappar att tänka ut och handla.

En lönespecifikation att prata med Härjedalens Kommun om.

Sätta in pengar.

Åhåhå, jag kommer säkert att missa bussen i morgon bitti! Hoppas att min mobil inte lägger av inatt! Skulle behöva duscha imorgon också, men equipment saknas av naturliga skäl här på C-expen. Ja, jag sover där inatt. Kände inte för att tigga sovplats hos någon, känns lite som om jag utnyttjar.. typ. Äh. Kanske bara mitt samvete som spökar. Måste kanske få skallen utredd av någon.

Ligger fortfarande under 50 kg, förresten. Vet inte hur jag ska klara det här, måste kanske börja styrketräna eller nått. Saknar dock motivation. Äh, vi får se. Det bygger sig.

Inga kommentarer: