lördag, november 18, 2006

Jag blir bara så dystopisk...

Hade miljökunskap igår. Precis som vanligt blev jag überdeprimerad. Jag ger oss kanske.. 50 år till innan vi fuckat up allt så förjävligt att det inte finns någon återvändo. Om inte vi i UMR lyckas rädda världen förståss. Vi jobbar på det, men det känns lite hopplöst när man får höra att ryssarna planerar att gräva upp halva Östersjön för en gasledning. Ja, det är, jämförelsevis, skitbra med naturgas, men det är INTE bra att röra om i lagren nere i havet och släppa lös en massa lagrat PCB, DDT och annat skit som vi tillverkat.

Nåja, i övrigt så har jag fortfarande inte lyckats ta mig upp till 50 kg. Tränade i torsdags i alla fall, så jag har ont i ryggen. Måste nog försöka skaffa mig lite mer muskler. Speciellt om det blir FW på nyår.. men då bör jag nog ackompanjera dem med ett knogjärn. Var får man tag på sådana?

1 kommentar:

Anonym sa...

jAG HAR ett tips: om alla slutade fjärta SÅ SKULLE det nog lukta BÄTTRE och FLER dJUR skulle bli lyckligA.

JAG har slutat fjärta - gör det du med.