fredag, augusti 25, 2006

Hemma igen.

Det är så skönt. Jag har tagit in hästen, blädrat lite i det senaste exemplaret av Ung Center & Politisk tidsskrift och bara glatt mig åt att vara hemma. Imorgon bär det av till Sveg för att besöka sossarnas senaste valfläsk. Måndag är skolstart (och jag är inte riktigt säker på vilken tid det är). Snart, mycket snart, kommer jag att ha regelbunden tillgång till internet igen.

Vetlanda gick bra. Lennie förlät mig. Jag förstår fortfarande inte riktigt varför jag inte får bidra till ett hushåll som inte bett om mig, men ändå. Jag fick betala hans pizza en gång, även om han nu smugglade ner pengar i min plånbok för hyrfilmen. Vet inte vem av oss det är som är fånig.

Anyway, jag är kontaktbar, jag är vaken (eller kan bli, om någon ringer mitt i natten) och jag vill bli uppdaterad.

Inga kommentarer: