lördag, juni 24, 2006

update

Nu har jag inte bloggat på nån dag, vilket innebär att mitt minne inte klarat att hålla viktnivåerna, men jag var nere på 46,5 kg för nån dag sen, och igår kväll (efter sill och potatis så in i helvete, janssons frestelse, potatisgratäng, skinka, kalkon, jordgubbar, vitchokladgräddsås och godis) var jag uppe i 49 kg. Är på väg ner nu igen. Kommer aldrig klara 50-strecket!! :(

Jaja, midsommar igår alltså. Middag (se rätter ovan). Ströms var här. Prata till typ ett. Gå och lägga sig. Totalt ointressant.

Något som däremot är ganska häftigt är att min kusins vänlighet verkar hålla i sig. Som Joanna så vackert uttryckte det; "Fan Hanna, det där var första gången på typ nio år som jag haft ett civiliserat samtal med honom!".
Jag och Alfred gick bra ihop ett kort tag som barn, men i fem-sex års åldern så hade vi lite för olika syn på saker och ting för att kunna hålla sams. När jag började i Funäs satte de oss i olika handledargrupper för att undvika bråk. Nu verkar det vända. Kan bli intressant!

Inga kommentarer: