måndag, juni 12, 2006

SRF -06

Ja, vad säger man? Jag gör listor.

Sunkigast:
Smurf drack piss. Äääääckligt!!
Smurf sprayade onämnbara ställen med rödfärg.
Smurf åt godis som med största sannolikhet var indränkt i urin.
Simon pissade i en burk (och det var det som Smurf drack).
PissJonas tält + orangea filt (är det elakt att kalla honom PissJonas?).
Spyor, spyor, spyor överallt!
”Jag ska pissa!” *tar ett steg, vänder sig bort*
Pudelrockarna som kastade sig som gamar över den halva pizzan jag slängde i en soptunna.
Bajamajorna. Fyyyy fan!!
Jag åt av Smurfs nudlar. Lite äckelvarning.
Weide i rosa och svarta strumpbyxor.
Campet, rent allmänt alltså. Fy fan.
Temperaturen i bussen hem vilken medförde en överdriven produktion av svett.

Med reservation för saker jag inte såg/hörde talas om. Malin vet säkert vad jag missat.

Läskigast:
B6:orna. Lite stalkervarning på den skalliga, korta killen. O_o
35+killarna som raggade på Malin. A.k.a. ”Fruktsnubbarna”.
Två fnittrande tjejer som nöp både Malin och mig i arslet.
En typ 70-årig gubbe som tafsade på mig under Deep Purple.
De två andra killarna som tafsade på mig under Deep Purple.
Hur alla betedde sig när de inte hade öl kvar (resulterade i sönderslagna bord och stolar).

Trevligast med att komma hem:
En riktig toalett. Bajamajorna var inte roliga.
Dusch. Sååå skönt.
Eltanborste. Jag älskar min eltandborste.

Antal…
gånger jag borstade tänderna: 3-4
kukar jag såg: 4
borttappade vattenflaskor: 3
ställen jag brände mig på: 3
gånger jag klagade över temperaturen: dygnet runt
band jag såg: Malin har koll
gånger Malin försvann: 2

Och jag är med på Mimikrys hemsida!!

Inga kommentarer: