måndag, juni 26, 2006

Slutkörd

Så har man varit på jobbet. Var skitkul ända tills jag tappade ett glas, då började jag mest bli trött, men annars är det svinbra att ha jobb, även om det går ut på att hacka purjolök och stå i disken (det sistnämnda rätt roligt faktiskt).

Städade lite på apoteket också. Trodde jag skulle dö av hunger, så jag fick en ersättningsmåltid i form av en chokladkaka av mamma. Inte så god. Fastnade liksom i halsen. Och hur smart är det egentligen att låta EN chokladbit ersätta en hel måltid? De som vill gå ner i vikt har väl oftast problem med att de äter för mycket, ska de då ställla om till EN chokladbit? Hur bakvänt är inte det? Man borde skapa mat som ersätter en måltid med jättemycket att stoppa i sig. Herregud, den där sortens chokladkakor borde jag äta till efterrätt varje dag.. och toppa med en "Naturdiet; Ready to Drink", så kanske jag går upp lite. Var nere på 47 igen imorse innan frukosten.

Ska se om jag orkar ut en sväng med pållen sen ikväll när det inte är så varmt.

Inga kommentarer: